About me

Tonåren

Hur gammal är du? 18 år. (27/2 - 91)
Har du det bra hemma? Ja, jag ska inte klaga.
Har du bra självförtroende? Det varierar, men oftast!
Kan du lita på dig själv? Nja. För det mesta, mer och mer på sistone, which is goooood.
Hur tycker du att ditt liv är? Amazing most of the time.
Har du ett bra liv tycker du? Ja.
Vill du ändra på något i ditt liv? Ja, finns väl alltid nåt man vill ändra på.
Är du nöjd med din kropp? Försöker vara det.
Något du vill ändra med din kropp? -

Kärleken
Har du någon kille/tjej? Nej.
Vill du ha kille/tjej? Ja en speciell...
Gillar du någon nu? Ja.
Trivs du tillsammans med någon kille/tjej? Ja.
Gillar du långa eller korta förhållanden mest? Långa.

Vänner
Har du bra vänner? Dom bästa!
Du tycker om att va med dina vänner? Ja!
Har du många vänner? Vet inte vad som räknas som många, men jag föredrar lite färre nära kompisar som man kan dela allt med framför ett helt gäng av "bekanta". Har väl ca 8 vänner som jag kan säga exakt allt till.
Vad heter dina bästa vänner? Moa, Nina, Tess, Ida, Ellinor, Cornelia, Carro och Carro.
Vad är bäst tycker du, med få bra vänner, eller med många som man inte kan lita till hundra? Frågan redan besvarad.

Mognad
Har många sagt att du är mogen för din ålder? Rätt många.
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är? Rätt många.
Har du fått höfter? Heh, ja?
Du älskar att shoppa? FÖR mycket.


Om någon undrar varför jag är uppe INNAN tuppen idag, en lördag, så är det för att jag är lite retard.
Efterbliven helt enkelt xD




Kommentarer
Postat av: cornelia

men du är min underbara retarded vän=)

2009-03-29 @ 20:06:11
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0