090327

Godmorgon på er!

Tänk att idag är det en hel månad sedan jag fyllde arton. Det är sjukt. Känns som att det var igår vi hade festen.. tiden går så snabbt! Jag hinner inte riktigit med. Men men, varför klaga egentligen.

Först och främst vill jag gratulera Carro R till att hon klarade teorin!! Man ska fokusera på det positiva :) Snart har du kortet. Även min mami kan få en liten blogg-gratulation i efterskott, hon fyllde nämligen år igår. När jag långt om länge kom hem (efter att ha missat svenskaprovet pga att jag satt fast hos Nail Team!!) vankades det supergod middag med grekisk sallad, fläskfilé, hasselbackspotatis och god sås. Till efterrätt blev det våfflor med vaniljglass, smält choklad, och en stor fruktbricka med hallon, jordgubbar, kiwi, melon, ananas och annat gott. Mums! Rätt så mätt var jag sen kan jag ju säga ;)

Idag blev jag lite chockad när jag såg snö på backen !? Vad hände där liksom? Jag och Cornelia såg ju för tusan krokus häromdagen! Jaja, inget att deppa för, vårvädret skulle tydligen komma tillbaka nästa vecka. Idag är planerna iaf skola till tre, sen träffa Moa en snabbis och därefter Nina också en snabbis innan jag måste sticka hem och fixa mig inför Carros middag ikväll. Ska bli kul!

Ni får ha en bra dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0