090311

Hej bloggen!

Hoppas ni mår bra. :) Just ni ligger jag i min säng med datorn i knäet och kollar Gossip Girl. Är helt hooked up på den serien nu, som vanligt tretton ljusår efter alla andra, men whaateveer. Jag har ju en massa massa avsnitt framför mig och det är inte helt fel. Har en lugn kväll framför mig, inget plugg alls tänker jag ägna mig åt utan endast slappande i form av tittande på En shopaholics bekännelser eller Marley & Me. Den sistnämnda ska tydligen vara jättesorglig (i alla fall boken), så jag vet inte riktigt om jag vill ta den idag. Kommer ju grina en del om jag säger så.

För nån timma sedan så var Tess och hennes mamma samt Alexanders mamma och min mormor här för ett lite sent födelsedagsfirande av mig. Min bror och mamma hade bakat supergod kladdkaka och citronpaj, mumma, och jag fick ett superfint armband, ett vänskaps-halsband samt ett underbart bodybutter med Strawberry-doft. Dessutom ett collage som Tess hade gjort, vilket jag blev väldigt glad för. Personliga presenter uppskattas verkligen av mig. Dessutom fick jag en Ben & Jerrys, heaven säger jag. Snacka om att verkigen känna mig utan och innan.


Kommentarer
Postat av: ellinor

Det låter som om du har haft min drömdag!!

2009-03-12 @ 20:24:08
Postat av: J

Fin blogg, kika & lämna ett spår hos mig gärna också! Om du vill så får du gärna lägga till på bloglovin också! :)<3

2009-03-12 @ 20:30:48
URL: http://dressage.blogg.se/
Postat av: Diane

Rösta gärna på mig för månadens blogg :D http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.7651944

2009-03-12 @ 21:24:40
URL: http://dbedikter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0