Midsommar

Hej på er,

hoppas ni hade en bra midsommar allihop! Min blev väl lite sådär om jag ska vara helt ärlig, och jag skyller det på Jesper. Skulle egentligen till min goa arbetskompis Helen, men så blev det ändrat i sista sekund, och jag kan säga så mycket som att kvällen slutade med en promenad utan jacka i helveteshagel för min del. Skoj.

På dagen var vi som vanligt hos farmor och farfar, midsommarlunch och jordgubbar, en tradition som hängt i så länge jag kan minnas. Blev medtvingad att äta middag med mina föräldrar igår också då de firade 10-årig bröllopsdag, och hade tillställning med massa familjekompisar. Kan väl säga att eftersom jag är äldst av "barnen" är jag väl måttligt road av att delta nuförtiden. Men nu har jag varit med så nu slipper jag nog hänga med på ett bra tag. Måste ändå tillägga att dom är jättetrevliga och har ju träffat dom ända sedan jag var liten så lite kul är det ändå, och igår var det mega-organiserat med lekar och poängpromenad och grejer.

I förrgår blev det också en lite random kväll, men ack så rolig. Efter jobb och släktkalas åkte jag och Lovisa ner till Jespers båt där han, Isak, Jesper, David och Linus befann sig. Jag körde bil så kunde därför inte delta i deras drickartävlingar, men hade nog så roligt med att bara se på när dom blev fullare och fullare. Linus den busen var väldigt klängig efter ett tag och verkade trivas prima mellan mig och Lovisa, och verkade helt ha glömt bort sin flickvän. Kändes som att han var I min mun när han skulle berätta om sin fantastiska affärsidé. Vi drog därifrån tillsammans sedan allihopa, och trots ivrig inbjudan till efterfest med bastubad hos honom, tackade vi nej vänligt men bestämt och jag körde hem Lovisa som "inte har varit såhär full sedan... JUL!" Hahaha. Klockren kväll.





Kommentarer
Postat av: denise

vilket är det värsta sättet att vakna på tycker du? Att telefonen ringer? Någon skriker? Eller vad tycker du? :D

2009-06-21 @ 10:13:48
URL: http://friskey.blogg.se/
Postat av: therese

vad fin:D

2009-06-24 @ 00:56:01
URL: http://teherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0