Lista

1. Hur gammal är du om fem år? 23
2. Vem var den sista du träffade? Mamma, pappa och August
3. Hur lång är du? 173 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Senaste Wallander, "Hämnden"
5. Vem ringde du senast? Felix
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? " Ja jag kommer"
7. Vad är dagens planer? Hoppa ur pyjamasen, åka och sommarlovs-fika med familjen och sedan jobba -.-
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa oftast. Men är det någon nära kompis o man har massa att prata om så ringer jag gärna.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? För en timma sedan
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
12. När vaknade du idag? Kvart i nio av att mamma väckte mig
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej, gillar inte katter heller
14. Vilken är din favoritplats? Eh. Får nog faktiskt också säga Kreta, har varit där fyra gånger och kommer ätervända måååånga gånger till. Jag älskar Grekland, men framför allt Kreta.
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning, vill inte veta heller
17. Vad skrämde dig som barn? Inget, jag var så jäkla töff. Tyvärr försvann det med åren.
18. Vem fick dig att skratta senast? Någon av alla mina friends igår skulle jag tro
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Haha, ja men pappa har en jäkla massa
20. Har du stationär eller bärbar dator? Har en stationär och en bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? PJ
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre
23. Hur många landskap har du bott i? Tolv. Skoja. Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Fan
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Ja det tycker jag
27. Vilken är din favoritglass? Ben and Jerry's "Phish Food"
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara och resa, eller köpa en bil
29. Tycker du om kinamat? Nja, jo det gör jag nog. Har lite svårt att skilja på libanesiskt, kina, thai, indiskt o allt va det heter.. *retard*
30. Tycker du om kaffe? Nej!
31. Vad dricker du till frukost? Heh, vatten
32. Sover du på någon särskild sida? Eh, nej det brukar bli som det blir.
33. Kan du spela poker? Ja men jag är inte bra
34. Tycker du om att mysa? Jaa :)
35. Är du en beroendemänniska? Nej?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Yes, två stycken
37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Ja, engelska. Sen minimalt med spanska och tyska. 
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, hoppas att jag slipper det i framtiden också
40. Föredrar du havet eller en pool? HAVET
41. Vad spenderar du helst pengar på? Delat mellan kläder och skor. Resor lägger jag också gärna pengar på
42. Äger du dyra smycken? Nej inte så värst
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej och jag tänker VERKLIGEN INTE testa heller
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Frulle
45. Vem är den roligaste människan du känner? Känner många roliga människor
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett på mitt hövve som jag fick när läkarna råkade skära I MIG när jag föddes
47. Vad har du för ringsignal? Toploader - Dancing in the moonlight
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Klart, små söta klänningar och sånt
49. Flirtar du mycket? Nej det kan jag inte påstå :P
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I min trädgård
51. Kan du byta olja på bilen? Hoho, nejnej
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej jag kör så lagligt så
53. Vilken var den senaste bok du läste? Kommer inte ihåg vad den jag läser nu heter
54. Läser du dagstidningen? Ja Metro
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nix
56. Dansar du i bilen? Haha nej inte om jag kör. Inte om jag åker med heller iofs
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Kommer inte ihåg?
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? -
59. När var du i kyrkan senast? När mi hermano konfirmerade sig, i april
60. Vilka personer utmanar du? Ida, Cornelia, Karolina och Olivia. DO IT NOW ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0