Sun is shining through my window

Goder morgon!

Hoppas ni mår bra en dag som denna, ute fortsätter solen att skina, det är helt sinnessjukt! Man är ju inte van vid detta, som svensk, att vakna upp dag efter dag på sommaren och mötas av medelhavsvärme. Jag bävar inför den dag då värmen försvinner och vi istället vaknar upp till regnsmatter på rutan, uusch! Nej, ingen idé att tänka på det nu, den dagen den sorgen helt enkelt. Och förresten så är det en vecka kvar idag till jag och Nina tar vårt pick och pack och åker till Grekland, waaaah :D Ska bli så underbart att jag vet inte vad.

Dagen idag ska spenderas borta från mitt hem, som de flesta andra då jag inte orkar vara hemma. Karin kommer alldeles strax hit med mina shoppingkassar från igår som jag glömde i hennes bil, och då ska vi ge oss ut på en förmiddagspowerwalk. Sedan blir det stranden igen, mera pressande och såklart badande. Love it!

Ha en bra dag :)

Bilder på
Den ultimata greken! Haha, här har vi honom, SÅ SOM jag letade i somras på Kreta för att få ett litet kort på en gullig farfar Grek med mustasch. Ja, här är han i alla fall.

Bilder på
Grekisk greksallad kan vara bland det godaste, tomaterna, fetaosten, oliverna... Mmmmmmmmmm!

Bilder på
:)

Bilder på Poseidon Beach
Vårt hotell!

Kommentarer
Postat av: Albonita

Ser jätte skönt ut på bilderna, ha det så kul i Grekland :)

2009-06-30 @ 15:11:24
URL: http://albonitaa.blogg.se/
Postat av: Olivia

åhh vad härligt det ser ut !!<3

2009-07-03 @ 22:27:04
URL: http://oliviaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0