Spotify

En väldigt o-effektiv förmiddag har det varit, men det får man faktiskt ha ibland. Varför inte bara ta vara på den lediga tid man har, när man väl har den. Just det. Pratade i alla fall en lång stund med Ida på fejjans äckliga, lilla chatt (hata den), och har plockat i ordning + dammsugit mitt rum, vilket verkligen behövdes. Rent Hus-tanterna hade gått bananas om dom hade kommit in i mitt rum för två timmar sedan, men nu så! Bäddade även rent i sängen så nu blir det skönt att gå och lägga sig ikväll.

OCH JUST DET, jag har även skaffat mig själv Spotify! Jag måste få skryta lite över mig mig själv, för helt utan krydd så är jag den mest otekniska människan in da whole world, och att JAG lyckades kirra Spotify utan att ens ha en invite, tycker jag nästan är värt en liten applåd. *applåååd* Så nu sitter jag här och lyssnar på "Hej hej Monica" med Nic and the Family, inte igår man hörde den! Haha.

Ska alldeles strax börja göra mig i ordning för jobbet, har käkat hemmagjorda piroger nu så jag står mig några timmar framöver, för vem fan vet när jag får se mat nästa gång.. Hoppas att er kväll blir lite mer livad än min, nu ska jag kicka ass på ICA. Puss o kram. / M


Ida, fixar du sprite, tranbärsjuice och apelsin så kan vi blanda såna här godingar på söndag!

Kommentarer
Postat av: Ida

haha, självklart!

2009-06-05 @ 14:57:53
Postat av: Michelle

fin blogg :)

2009-06-06 @ 11:48:04
URL: http://michellabella.blogg.se/
Postat av: linn

Lyckades du skaffa spotify helt gratis? :O

2009-06-09 @ 14:42:48
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0