Since you came around

Jag kan börja mitt inlägg med att hålla med Karolina: Ibland är verkligen allt så komplicerat. Eller i alla fall vissa saker. En grej. Åh. Ena stunden/timman/dagen känns det på topp, för att en stund/timma/dag senare vara botten. Just nu är det väl närmare botten än toppen om jag säger så... Har dessutom jobbat stängning tre dagar i rad nu, och ikväll var verkligen en helvetesstängning. Fan att alla människor ska storhandla på söndag kväll fem i tio. Fuck off säger jag till er.

Jaja. Imorgon blir det i alla fall lunch i stan med Ellinor, och sedan jobb igen. Ska även lämna tillbaka en cykel till en viss person. Gaah. Jag vill bara gå i ide. Eller åka till grekland NU, inte om typ tre veckor... SUCK.

Håll till godo med detta oerhört positiva inlägg, imorgon är jag förhoppningsvis back on track.

PS. Ida är bäst. DS


Kommentarer
Postat av: Ida

Matilda är bäst <3

2009-06-15 @ 00:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0