My day

Blev lite shopping idag för mig och kusinen, vi tog en "day off" från beachen och tog bilen till Allum. Inte närmsta vägen, men kul med lite omväxling från stan. Mycket bra affärer finns där också, även om ingen av dem hade en fucking vitochblårandig tröja till mig, suck på den. Fick i alla fall med mig en megaburk med Loréal Absolute Repair-inpackning, extrapris och allt, så nu har jag så jag klarar mig en stund framöver. En söt blåblommig kjol med spets från H&M och en dunderbar väska från Bianco fick även följa med hem.

Nu sitter jag och väntar på Rebecca, vi ska kila ner till Skafferiet och "äta middag", haha. ;) Blir så när man inte får någon mat hemma (läs: ingen är hemma och kan laga mat till mig). Jag är alldeles för handikappad i köket för att slänga ihop något kreativt själv, så äter jag hemma blir det frulle till middag, alltså macka och fil. Kan slänga ihop en sallad om så behövs, men jag tackar heller inte nej till Skafferiets panini med kyckling, mozzarella, pesto, rödlök och soltorkade tomater. Yum. Efter det blir det havet med Ida, Karolina och Olivia + ev Tess och Moa.

Have a nice folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0