Livin' the dream

Jag har värsta flowet nu känner jag, kan lika gärna passa på att blogga lite nu innan jag sticker iväg till träningen. Måste bara raka benen, sen är jag fot for fight. Det är Kajsas pass dag, hon är så dunderbra, är pepp inför passet redan nu! Wiie :D

Jag hoppas på en superkväll ikväll, jag och Ida är i alla fall taggade till tänderna, och det brukar vara ett gott tecken. Det blir premiär för vår Aivi Tutti Frutti ikväll, funderar på om vi ska köpa tranbärsjuice och apelsin och go all the way så att säga, göra den där drinken som ska vara så god. Var vi än hamnar så känns det som att det kommer bli kul, är vädret såhär underbart somrigt så kan det inte gå fel på nåt sätt. Så känns det i alla fall. Hoppas att vi i alla fall börjar kvällen vid havet, så att man får lite riktig Pripps Blå-känsla! Blir alltid kul med det gänget också, så härliga killar som verkligen vet hur man festar och har kul och kan bjuda på sig själva. Klockrent.

Kommentarer
Postat av: denise

Hur gör du för att få det sommar fint hemma hos dig? Några bra tips att dela med dig av? :D

2009-06-22 @ 22:40:58
URL: http://friskey.blogg.se/
Postat av: anna

du har så snygg header!

2009-06-23 @ 10:59:59
URL: http://aannab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0