Latest

Har ju inte varit alltför flitig med bilder på bloggen det senaste så därför tänkte jag kompensera upp lite nu med lite bilder från senaste tidens händelser...



Förkrök på Tranquilo förra onsdagen innan Hvitfeldtskas studentfest


Två mongon på en balkong - Tove och Maddes nördfest


Jag och Tove senare samma kväll


Min fina!


En pepp Karolina i tisdags!


Mina två nyfunna vänner, I like you two aloot!


Puss!

Där var iaf lite bilder från tre roliga kvällar (åtminstone tyckte vissa att det var kul i tisdags, resten behöver ju inte hänga med nästa gång..) Enjoy!



Kommentarer
Postat av: MOA

hahahaha, klockrena bilder;)

2009-06-12 @ 15:44:05
Postat av: Linn

Sv: wow hur lyckades du med det? :D laddade du ner från någon hemsida lr..?

2009-06-12 @ 19:37:17
URL: http://lillalinnpinn.blogg.se/
Postat av: ellinor

Haha den där nördutstyrseln blir typ next seasons hetaste outfit, lovar! Saknar dig mycket gumman, nästa vecka ska vi leka även om jag så ska kidnappa dig med våld! Haha eller okej, chilla ellinor. Men ändå! Pusspuss från en simpel bk-slav

2009-06-12 @ 23:21:44
Postat av: Karolina

Och jag gillar dig väldigt mycket! Denna sommar skall vi ha mycket kvalitetstid :) järngänget in our heart. och du! jag hade rå trevligt i tisdags, just so you know! :) pusspusspuss <3

2009-06-13 @ 19:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0