Jag får ingen mat hemma

Godkväll :)

Jag älskar såna här kvällar, att bara kunna vara uppe hur länge man vill och veta att man inte har någon tid att passa imorgon. Det skulle vara klockan tre då, när jag ska börja jobba, men så länge har jag inte planerat att sova. Ska försöka hinna sola lite imorgon också, även om jag har legat platt fall för solen i fyra dagar nu, men i helgen blir det jobb så det gäller att ta till vara på den tid man har ledig.
Fick min lön idag, och jag trodde knappt mina ögon när jag loggade in på banken. En riktig dunderlön, men jag tycker faktiskt jag är värd det, så mycket som jag jobbade i maj. Min sommar är så gott som säkrad nu, och en restresa v. 33 blir förhoppningsvis inga problem (om det bara finns nån). Känns skönt att allt slit finally betalar sig, att man inte bara jobbar och jobbar för ingenting. Kan helt ärligt säga att det ska bli både lite skönt och roligt att komma till jobbet imorgon, har inte varit där på en vecka, och även om jag inte skulle banga att vara helledig i det fina vädret så känns det skönt att känna att man gör lite nytta :) Samtidigt som det är kul att träffa jobbarkompisarna. Imorgon blir det stängning med Therese och Daniel, kan alltså se fram emot en rolig kväll! :) Skönt med människor som bidrar till en härlig stämning på jobbet, och gör så att man tycker det är kul att vara där.

Var för övrigt på jobbet förut en sväng (ja, jag är där typ varje dag) och handlade med min kurre och hennes pojkvän. Fanns ingen middag hemma till mig, pappa och August åt nåt kött-grej och då jag helst inte äter kött blev det liksom inget kvar till mig. Så jag hängde med på Karin och Christoffers storhandling, och gick där, lite utanför, för mig själv med en kundkorg. Haha, kände mig lite som en outsider när dom gick och plockade på sig toapapper och middagsmat och jag proppade korgen full av frukt och hårprodukter ;) Och så middag då såklart, lax med potatisgratäng och broccoli blev det, supergott! Snackade även med två jobbarkompisar, som sagt: alltid trevligt att träffa dom. Vi är nästan som en liten familj, haha ;)

Åkte sedan hem i Christoffer superflashiga bi, en Audi någonting, A3 kanske? I alla fall fanns det knappt något baksäte, så jag satt ganska så böjd där bak (som en banan ungefär), men det gick bra i alla fall. Nu ska jag faktiskt stänga av datorn och kolla på älskade O.C. Sköt om er!


Bild tagen igår

Kommentarer
Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

Hej, haft en bra dag?:)

2009-06-25 @ 23:13:15
URL: http://menjagvetinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0