Hat

Ibland hjälper det inte ens med fint väder. Just nu orkar jag verkligen inte bo hemma, hade jag haft någon annanstans att ta vägen så hade jag inte tvekat en sekund att packa väskan och DRA. Tyvärr finns det varken sommarställe eller annat att sticka iväg till.

Jag vill ha mitt eget, kunna sköta mig själv, göra vad jag vill, lägga mina grejer vart fan jag vill ha dom, äta när jag vill, sova när jag vill, ta hem folk när jag vill, städa när jag vill... Jag är för i helvete arton år, men mina så kallade föräldrar behandlar mig som om jag vore nån jävla hormonstinn pubbe-unge på fjorton och ett halvt. Och nu får jag inte ens låna bilen, som "straff", så jag får cykla överallt. Jävligt stor idé att jag tog körkort.

Jag känner bara ett sånt fruktansvärt hat just nu, och jag orkar inte ens anstränga mig för att det ska bli bättre. Istället för att försöka "skärpa mig" som dom nu anser att jag borde, får jag bara ännu mer lust att provocera för jag tycker verkligen inte att dom har rätt. Helvete.

Är ledig i veckan så om ni inte hört nåt från mig på fredag så är det för att jag tagit ett tält och tagit in på camping. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0