...

Jag har jobbat hela kvällen, och för första gången någonsin känner jag att jag verkligen trivs på mitt jobb.
Jag fick se hela mitt sommarschema och efter att den värsta ångesten och paniken lagt sig så verkar det inte vara så farligt, om jag bara får göra några småändringar.
Jag fick en smekning på kinden, en knuff in i en regnig buske och en kvällspromenad hem med en person som jag bara tycker mer och mer om, och när jag sedan cyklade sista biten hem till mig på hans cykel, hade jag det största leendet någon någonsin haft på läpparna.

Kommentarer
Postat av: Ida

woooho! yes yes yes. jag förstår varför du hade det största leendet på läpparna :) dock undrar jag en sak. efter promenaden, varför cyklade du på hans cykel ? loooove

2009-06-13 @ 10:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0