Det regnar

Hej alla sommarlovsbarn,

bra inledning på sommarlovet med regn? Njae, kanske inte. Men  vi ska inte deppa för det, jag sitter här i min brors rum och lyssnar på Markoolio ;) Ingen sommar utan reggea är klockren, men efter det kom Vi drar till fjällen och det kanske inte är den optimala sommarlåten direkt haha. Jag är glad nu för jag har lyckats få ordning på mitt Spotify, hade ju franska versionen innan, så det var inte konstigt att jag inte hittade mina Magnus Uggla-låtar.. Nu hittade jag dom, + en massa massa andra som jag saknat innan! :)

Idag har jag inte gjort så mycket, bara varit och solat med min kusin, vet inte om jag lyckades få någon färg men det var skönt med lite värme i alla fall. Får gå loss på B.U.S-en innan midsommar om vädret fortsätter såhär. Tur att det inte är alltför långt kvar tills jag och frugan drar till Grekland!

GRATTIS också till Ullis som har tagit körkort idag!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0