Alive again

Hej alla!

Nu är jag back on track! Blev ingen bloggning igår, it was not a good day for me. Värsta baksmällan ever, och på toppen av det fick jag pallra mig till Hunnebo, till klassfesten som vi alla hade sett fram emot, men som inte riktigt blev vad det var tänkt att bli (inte för mig iaf), och jag och Ida fick sedan tag i två platser i bilen hem på kvällen. Efter en fasligt snabb färd (eller eh, snarare rally) i Ottos BMW kom jag hem och kunde somna i min egen säng. Som David sa: "Det är så jävla gött att komma hem och somna i sin egen säng!" Snuffe. Dock fruktade jag och Ida för våra liv när Otto och Stenholm racade mot varandra, och Otto brände på och maxade i 220 km/h. Hej och hå. Det gick snabbt!

Idag mår jag i alla fall mycket bättre, och har en helt ledig dag som jag ännu inte bestämt vad jag ska göra med. Imorgon är det skolavslutning! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0