090701

Godmorgon!

Sol idag med, men jag hörde en fågel viska om att det skulle bli åska.? Vafalls..! Det hoppas jag verkligen inte, idag ska här solas! Jaja vi får väl se. Kvällen igår var iaf supermysig, satt en lång stund och åt och pratade på Skafferiet, blev den goooda mackan. ;) Sedan kilade vi som sagt ner till havet, där var superhärligt verkligen, men blev lite smått road/besvärad när jag såg att Linus satt på en bergstopp med sin flickvän. Haha. Jag hade god lust att gå fram och ba "Men hej! Minns du mig, det var min mun du var inne i när du skulle snacka affärer?" och sen vända mig till hans flickvän och säga "Ja jo, det är lite lustigt för din pojkvän här, han satt och masserade min rumpa för två veckor sedan.!" Men, jag bestämde mig för att inte förstöra ett förhållande, dom såg dessutom ut att ha det ganska så mysigt där uppe på berget, dom såg så fina ut att vi ett ta funderade på att fota dem och skicka hem kortet som julkort i brevlådan. Men vi sket i den idén också.

Vi fick även stoppat en förbipasserande som tog kort på oss, efter mycket velande med självutlösaren, jag skämdes lite lätt, men what the fuck liksom.. Sedan plingade det till i min mobil och jag fick sms från en okänd Alex som hade hittat Jespers mobil och nu ville adda mig på msn för att chatta (?) Vem fan använder ordet chatta undrar jag först och främst? Och vem är killen? Jaja, jag fick ju ge honom min msn, för han vill bestämt lämna tillbaka mobilen..
Mot slutet av kvällen kom vi fram till att Tomas Ledin is the new shit, så nästa trädgårdskrök åker gitarren fram vare sig någon kan spela på den eller ej och vi alla kommer sjunga med i "En del av mitt hjärta", Yes.

Idag blir det umgänge med min älsklingsfru Nina som jag inte träffat på lääänge, blir förhoppningsvis bad och sol i det fins vädret, och lite pre-Grekland! Vi ska även skriva packningslista ;) hehe.

Ha en toppendag!

Peace Out.

Kommentarer
Postat av: Badfiorna

anmäl dig som veckans blogg hos oss!

2009-07-01 @ 11:31:27
URL: http://badfiorna.blogg.se/
Postat av: Sjalstar

bra låt...

2009-07-02 @ 11:41:12
URL: http://sjalstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0