Ordning & Reda, pengar på fredá

Halliihallå! =)

Hoppas allt är bra med er, med mig är det bara bra, dock lite trött efter lite lite sömn inatt. Sov hos min älskade Cornelia inatt och vi har mycket, och djupa, saker att prata om. :) Mycket livsfilosoferande, tankar, känslor och allt, sånt behövs!
Igårkväll blev det Beck-tittande och en salig (och good!) blandning av glass + mörk choklad. Riktig kvalitétistid med en riktig vän. ♥

Tog en sväng in till stan sen, skulle köpa en almanacka från Ordning & Reda och gick därför till NK där dom hade den jag ville ha i svart, vinröd och gul (?), men efter att expediten sagt att den även fanns i rosaÅhlens City kilade jag dit. Dock var den rosa färgen inte vad jag hade väntat mig, och eftersom den svarta inte fanns där blev det ingen almanacka för mig idag. Inget att hänga läpp för, det är ju trots allt fleraa veckor kvar till skolan börjar. Ville bara vara beredd liksom...


Almanackan jag vill ha, här är den i alla tre storlekarna, jag ska ha den största (längst bak)
299:- på Ordning & Reda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0