En sån där igen

Var längesen jag körde en lista, så jag tänkte vi tar väl en nu...

Personligt:


Namn: Matilda
Födelsedatum: 27/2 -91
Smeknamn: Mattis, Tilda
Syskon: en bror
Bra egenskaper: snäll, ödmjuk, ambitiös, målmedveten, driftig
Dåliga egenskaper: kan bli lite sur om jag inte får som jag vill.. :P

Just nu:

Klädsel:
ljusrosa shorts, vitt linne och mörkgrön myskofta
Musik: Laughing with med Regina Spector (Cornelia spelade den för mig idag och jag fastnade)
Humör: lite halvtrött men glad =)
Temperatur: haha, ingen aning, 20 grader kanske?
Känsla: hm, känsla? vet inte men en bra känsla i alla fall!

Fem...

... sånger du kan hela texten till:
haha oj. Don't look back in anger med Oasis, För en lång lång tid (och typ alla andra) med Håkan, Det är över nu med Gyllene Tider, Viva la vida med Coldplay och Human med Killers
... saker du aldrig skulle klä dig i: magtröja utan något under, tubsockar, turist-solhatt, turist-sandaler, boot cut-jeans
... kända personer du gillar: Håkan Hellström, Blake Lively, Robert Pattinson, David Beckham, och så får jag väl ta en svensk också... Månsan såklart ;)
... filmer du kan utantill: A walk to remember, The Holiday, Titanic, The Notebook... och Vänner :P Även om det inte är någon film, så kan jag i princip alla tio säsonger utantill.


Vad gjorde du...

... för 10 år sedan:
oj, jag var åtta år gammal och gick i... tvåan. Haha. Var en liten skit helt enkelt. Klassens mini-polis, bäst i klassen, mina favoritkläder var ett par orange-gula rutiga byxor och en matchande ziptröja med pälskrage och ett hästhuvud på bröstet. Modemedveten redan då.. ^^
... för 3 år sedan: var femton år och skulle börja nian snart, shit jag minns inget från denna tiden. Var nog fortfarande lite mesig av mig, hemma på helgerna och skötte mig väldigt fint. :P
... för 1 år sedan: var sommarlovet mellan ettan och tvåan, precis innan Kreta-resan med tjejerna. Känns som att mycket har hänt på ett år!
... för 3 veckor sedan: åh då var jag nere på Zakynthos med Nina. Första kvällen =)
... igår: var jag hos Cornelia =)

Kommentarer
Postat av: Nabil

Shit vad lika vi är, personlighetsmässigt!

2009-08-11 @ 21:49:00
URL: http://www.nyabella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0