090727

Godmorgon! :)

Blev ingen uppdatering igårkväll och jag ber om ursäkt för detta, men jag var inte hemma. Efter att jag kommit hem från Kungsmässan slutade min värktablett att verka och jag mådde återigen väldigt dåligt, det hela slutade med att nötjävlarna kom upp samma väg som dom kom ner. Usch. Men det var i alla fall vad som behövdes för att jag skulle må någorlunda bra, så jag åkte efter det bort till Tess, plockade även upp Ida på vägen. En trevlig kväll, dock var mina två vänner något mer taggade än jag, och Campari-flaskan åkte fram och tog slut och när I och T var uppe på stolarna och dansade så tyckte jag det var dags för mig att dra mig hemåt. ;)

Dagens planer är först shopping med Lovisa och därefter umgänge i någon form med min resekompis Cornelia. :) Regnet öser ner, men vad gör det när man har underbara vänner att spendera dagarna med? Nej just det.

Ha en fin dag ♥


I mina öron just nu

Kommentarer
Postat av: malin

söt blogg :) ska vi följa varandra?

2009-07-27 @ 17:55:21
URL: http://mmaaalinn.blogg.se/
Postat av: maria

Måste säga att jag tycker du har en riktigt intressant och bra blogg, keep it up!:)

2009-07-28 @ 14:58:12
URL: http://marrajjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0