090726

Hej på er!

Förlåt för dålig uppdatering de senaste dagarna, men jag har jobbat häcken av mig. Heldagar torsdag, fredag, lördag, plus en dunder-huvudvärk på det, inte så mycket ork över till bloggen. Men nu är jag ledig ända fram till torsdag, och det känns superskönt även om jag på ett sätt skulle vilja jobba lite mer för att få in lite extra pengar. Men fick i alla fall löne-specen i förrgår och den var väldigt mycket bättre än vad jag hade räknat med :) Och pengar behövs nu när en Greklandsresa + en Stockholmsresa väntar.

Dagens planer är att jag om ca en timma tar bilen till KBA och Mässan för att träffa min älskade Nina och söta Jossan för en fika/lunch och ev. lite shopping. :) Ska bli superkul verkligen! Och Jossan som skaffat pojkvän också, föväntar mig lite gossip där ;) Dock vaknade jag upp med ett hejdundrans illamående imorse, inte så konstigt då jag åt nötter igår (jag ÄR fan en nöt, hur i helvete kan jag vara så dum att jag gång på gång äter nötter när jag inte klarar av det!?). Som tur är har det blivit bättre nu, och jag hoppas att det inte kommer tillbaka. Hatar att må illa, och dessutom har jag en känsla av att det inte är jättebra att köra bil när det känns som magen ska vända sig ut och in..?

Jag ska försöka bli lite bättre med uppdateringen framöver, och jag vill också tacka för alla fina kommentarer jag har fått det senaste, det betyder verkligen jättemycket! Mycket roligare att blogga när man får positiv respons :)

Ha en underbar söndag nu allihopa, vi hörs ikväll! ♥


Ibland vill man bara lägga sig ner på marken och skratta och gråta på samma gång.. :)

Kommentarer
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

Lämna gärna din åsikt i mitt senaste inlägg angående

Disneystjärnor och deras nakenbilder!



kram från mig

http://esth.blogg.se

2009-07-26 @ 13:08:40
URL: http://esth.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

usch för huvudvärk!

2009-07-26 @ 18:50:21
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0