Bilder på mig

Tänkte att eftersom det verkar vara efterfrågan på fler bilder här på bloggen, så kör jag på med en liten resa i bilder från 2-årsåldern fram tills nu... Sounds good? Har inte hittat bilder från exakt alla åldrar, men ganska många ändå. Och dom där bilderna i mitten, hm ja, ta dom med en nypa salt för ni har alla varit där! Ja, även du Ida även om du inte vet om det. Jag kan nästan sätta en peng på att alla (iaf tjejer) haft någon form av fjortis-period. Bara att kolla igenom gamla bilder så ser man...

Skulle gissa på att jag var 2 år här, (ser ni ballongen? redan då visste jag liksom..)


5 år på en äng


6 år



Liten 7-åring


Semesterbild, varför denna sura min? 13 år här tror jag


Semesterbild, 14 år, checka lockarna liksom..




Hm, åldern här inte särskilt svår att gissa.. fjoortis





Femton år på dessa bilder, har väl växt till mig lite iaf..?



Sweet sixteen



17 år



Snaart
18!

Kommentarer
Postat av: sandra

hahahaha, ååh den första bilden va ju helt klart mest klockren, ÄLSKA! :D

och något annat jag älskar är din stil, har jag nämnt det innan?

sjukt snygg i din utstrålning! :)

Måste ses snart?

pussss

2009-01-17 @ 12:30:35
Postat av: Ida

hahaha, du kan titta igenom hela mitt bildgalleri. Du kommer inte att hitta en enda fjortisbild!

2009-01-17 @ 23:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0