---

Det är så svårt att prata. Ännu svårare att förklara. Omöjligt att sätta ord på saker jag inte ens kan beskriva.
Jag skulle verkligen kunna skriva en hel bok. Om alla lösa ord, tankar och känslor som ibland bara sliter sig loss och kommer upp till ytan. Som det där såret som aldrig vill läka helt. Det är som att precis när det nästan är färdigläkt så slås det upp igen, gång på gång på gång på gång på gång...
Jag skulle vilja förklara för alla, be om ursäkt för dagar som denna, tacka för att vissa människor finns där no matter what.
Att ett sms, en liten hälsning eller bara några ord kan betyda så otroligt mycket, det betyder allt att veta att ni finns där. Att ni har tålamodet jag själv börjar tappa.
Ni vet vilka ni är, ni betyder, och jag älskar er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det jag undrade var hur mycket pengar du tjänar på dina affiliator länkar... för de känns inte som de är värt att ha de under varje blogginlägg? ... men de kanske tillhör designen.. Ha ha

2009-01-25 @ 15:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0