Utmaning!

Blev utmanad av sötaste Carro, som jag idag upptäckte har gjort comeback på blogg-fronten! =)

Regler:

· Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv.
· Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.
· I slutet av inlägget skriver du 8 personer.


Mina fakta/(o)vanor:
  1. Jag har ett gosedjur, en elefant, som jag fick samma dag jag föddes och som sovit med mig i princip alla nätter sedan dess.
  2. Jag har någon form av tvångstankar ibland, tex om jag är på ett träningspass och man ska hålla balansen på ett ben kan jag tänka "Om jag klarar hela låten utan att tappa balansen kommer..." och så nånting som jag vill ska hända. Jag är störd helt enkelt. 
  3. Jag kan rabbla alfabetet baklänges, och har kunnat sedan jag var sex. Bra prartytrick?
  4. Jag var med i Lilla Sportspegeln för sex år sedan, kastade bollar, svarade på frågor och sånt där. Kom tvåa totalt och vann en resa till Barcelona!
  5. Jag är extremt rädd för att tappa "kontrollen" över mig själv.
  6. Jag hade 320 poäng när jag gick ut nian.
  7. Jag har en hund, men är utöver det absolut ingen djurmänniska. Känner mig hemsk när jag säger det, men jag lovar, jag är ingen dålig människa. Tycker bara det finns roligare saker än att bli slickad av en annans hund i ansiktet..
  8. En av mina största rädslor är att någon ska göra inbrott, och jag drömmer ofta om just detta, kollar alltid dörrarna innan jag går och lägger mig även fast jag vet att mamma och pappa har gjort det osv.

Jag utmanar Cornelia, Sandra, Karolin, Olivia, Karolina och Sabine!


Kommentarer
Postat av: jezzo

vsg :)

2009-01-16 @ 19:39:16
URL: http://jezzo.blogg.se/
Postat av: carro

Ne, jag förstår :) jo.. lite samma här faktiskt. Något jag kört igång med stenhårt är däremot träningen :) då känns det ändå ganska ok att käka kolhydrater å sånt :) försöker träna runt 4 ggr/ vecka och det har funkat super de senaste veckorna. Gäller bara fortsätta nu.. :)

2009-01-16 @ 19:45:16
URL: http://rosetty.blogg.se/
Postat av: carro

svar på inlägget "I had you": gör du? :( usch då..

2009-01-16 @ 19:47:01
URL: http://rosetty.blogg.se/
Postat av: Karolina

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :D va du me i lilla sportspeglen?! de e ju as ballt! Favorit programmet förr! Måste se detta, går de? :P

2009-01-16 @ 20:18:40
URL: http://karooliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0