Uppe med tuppen...

... är jag verkligen idag. Kan bero på att jag gick och la mig väldigt tidigt för en fredag igår, men ändå. Men, när jag ändå är uppe kan jag ju lika gärna passa på att blogga lite! ;) Ska snart ge mig ut på en promenad, väntar bara på att hunden ska vakna, haha. :P

Planerna för dagen är en liten stadstur med Ida, får se om jag kommer hem med några fynd. Någon trasa från det allra allra sista av rean kanske? Måste egentligen spara mina pengar till alla olika resor och grejer jag har framför mig det här året, men något litet kan man ju köpa... Ikväll är planerna inte spikade än, har lite alternativ med hoppas att allt klarnar och löser sig till det bästa under dagen. Nu kom min vovve ner för trappan, så det är bara för mig att hoppas på att termometern inte står på alltför många minusgrader... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0