Tisdag

Sista dagen på lovet, behöver jag ens säga att jag är på gränsen till depp..? Dagen idag har varit helt okej, har nästan inte alls tänkt på det hemska faktum att skolan börjar imorgon. Men nu, sista kvällen liksom. Känner man lite smått ångest? Jag tror det.

Jag tycker i alla fall att lovet har varat en stund, alltså inte gått så satans fort som det brukar. Har ändå hunnit med en hel del, ganska mycket jobb visserligen, men en del roliga saker också. En sak har jag saknat: kvalitétstid med mina Sam-flickor. En bristvara under lovet. Ska verkligen bli kul att träffa dem imorgon, enda saken jag ser fram emot med att gå till skolan imorgon.

Var en stund hos några familjekompisar idag, fikade med pecannötspaj och vaniljglass, jag kan ju säga som så att det var inte äckligt. Typ det godaste på länge. Därefter åk te vi hem, jag laddade min mobil snabbt som tusan, sen övningskörde jag hela vägen in till stan. Observera: ett kärringstopp på hela vägen, och det var i uppförsbacke framför ett övergångsställe. Tycker jag förtjänar godkänt med beröm. Lämnade av mig själv i stan, och fikade med en person. Nej mamma, jag tänker inte skriva vem. Fick nämligen reda på för ett tag sen att min kära mor läser min blogg, oh så trevligt. Que nice helt enkelt. Så i fortsättningen får jag vakta min tunga, eller rättare sagt mina fingrar. Jobbigt värre. Jaja, that's life, antar att man får vara beredd på det, en blogg är ju trots allt offentlig och öppen för vem som helst att läsa.

/ Matilda ♥


Kommentarer
Postat av: ellinor

Åh va duktigt du är, snart kan vi alla köra raceing in till stan! Jag säger desamma, saknar er så otroligt och ska bli jättekul att träffa er imorgon!! <3

2009-01-06 @ 19:05:22
Postat av: cornelia

imorgon blir det en ordentlig catch up! love

2009-01-06 @ 19:38:49
URL: http://corneliacorner.blogg.se/
Postat av: Emilia

Vilken fin bild. längtar till sommaren nu. :P

2009-01-07 @ 11:37:30
URL: http://emiliadrake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0