Söndag

En riktig slapp söndagskväll blev det för mig idag. Ligger i min säng och kollar på fjärde säsongen av OC som jag fick i julklapp, vet att alla säger att den suger, men för det första så har jag inte sett den innan, för det andra så har jag de tre första så måste ju ha den sista också, och för det tredje så tycker jag faktiskt inte alls att den är dålig! Visst, inte på långa vägar så bra som ettan och tvåan, redan i tredje säsongen började det få utför liksom, och när Marissa lämnade OC-världen var ju katastrofen egentligen ett faktum, men det är ändå OC på nåt vis.

Annars idag har jag varit inne på Svenska Mässan där My Dog-mässan just nu pågår. Elsa skulle ställas ut idag och såklart var vi där och tittade på. Så söt var hon, men livrädd för domaren! Som jag för övrigt inte heller tyckte om, usch för honom. Hade en massa saker att klaga på, men hur snygg var han själv liksom? Nej, just det.

Vi gick i alla fall förbi några som tog kort på ens hund, så det gjorde vi och köpte två kort på Elsa. Dessutom erbjöd dom mig att komma til deras studio här i Göteborg och bli stylad och fotograferad, med och utan Elsa. Hehe, lite konstigt att bli fotad med sin hund kanske, men fick se flera exempel på bilder dom tagit och det var skitfina bilder. Så jag bokade in en tid där, hos en kille som hette Tim och fyllde år en dag efter mig. ;) Får se om det blir några fina bilder.



Skruttan ♥

Kommentarer
Postat av: sandra

meeeen! varför gick du inte förbi våran monter? jag jobbar ju där nu!?!? :O :(

(inte så lätt för dig att veta, men ändå ;) )

2009-01-05 @ 11:23:30
Postat av: josefine

Trevlig blogg! :) Kika gärna in på min =)

2009-01-12 @ 12:36:18
URL: http://josefineff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0