Parfym

Kikade ju som sagt på lite parfymer när jag var i stan igår, och har kommit fram till 3 stycken som jag vill ha. I min hyla just nu har jag Ralph Lauren Ralph, Escada Sunset Heat, Escada Moon Sparkle, DKNY Be Delicoius och Davidoff Coolwater. En del att välja mellan alltså, men några av dem börjar ta slut, bland annat min favorit Sunset Heat, som jag dock börjar tröttna lite på. Eller inte tröttna, älskar den doften, men den känns vanlig och.. lite uttjatad kanske.

Födelsedagen vankas ju inom en snar framtid, och dessutom är parfymer jättebra att köpa på planet eller i tax-free. Känns som att man aldrig kan ha för många, men egentligen borde man väl ha bara en? En doft som just man själv förknippas med... Men men, tills man hittat den får man prova sig fram genom djungeln av parfymer.


Alyssa Ashley, Vanilla.
En doft av endast vanilj, doftar underbart tycker jag, dock ska man nog ha en annan att byta av med då för mycket vaniljdoft får mig att få huvudvärk.



Clean Shower Fresh.
Doftar lite starkt, och vääldigt rent när man luktar på den första gången, men när man haft den på sig en stund och den gått in i huden blir den mildare och det känns som man precis kommit ur duschen. Fresh!



Naomi Campbell Cat Deluxe Edt i gruppen Parfym / Parfym hos Beauty By Grooming (2061508r)
Naomi Campbell Cat Deluxe.
Doftar jättegott och fräscht, finns även i en annan version; Cat Deluxe at Night, som även den är grymt god.


Klicka för att stänga fönster
Juicy Couture
Också en jättehärlig doft som jag inte hört något om innan, men efter att ha testat den i lördags gillar jag den mer och mer.
 Nu ska jag lägga mig och läsa vår bok som vi har i svenskan. Den ska vara utläst på fredag, så jag tycker nästan att jag är ute i god tid som börjar idag. Eller? Godnatt på er. ♥

Kommentarer
Postat av: Cornelia

juicy coutore är helt underbar!

2009-01-19 @ 18:23:34
URL: http://corneliacorner.blogg.se/
Postat av: carro

jaa håller me. love it!

2009-01-19 @ 22:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0