Övningskörning

Yep, nu är jag hemma och inga krockar alls blev det idag. =) Övade lite backning runt hörn samt parkering, det gick väl helt okej. Själva körningen flyter på bra nu i alla fall, så det känns skönt. Att man kan köra i stort sett vart som helst ger ju oerhört mycker mer frihet i övningskörningen, än vad det gjorde förut när man inte riktigt kände sig så säker och bara kunde köra vissa sträckor.

Nu sitter jag här och lyssnar på Killers nya platta Day & Age, som för övrigt är grymt bra, ska ta tag i pluggat tänkte jag men vet inte hur det blir med det. Jag + plugg på helg = ingen bra kombination.

Återkommer senare! ♥


Kommentarer
Postat av: Aschmanda

Sv: jaa du få ha en tjejkväll, det är riktigt trevligt ! :p kram

2009-01-18 @ 17:10:18
URL: http://Aschmanda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0