Oorch

Gaah,
har suttit jättelänge nu och försökt hitta en bra resa till oss i sommar. Ja, alltså, min familj och inte mindre än fyra familjer till. Inte det lättaste kan jag ju säga, när alla ska ha åsiktet om resmål, datum, pris.... ALLT. Innan helgen hade vi bokat en resa till Spanien, närmare bestämt Menorca som jag har varit på två gånger innan och där är sjukt mysigt, men då skulle en på avslutningsbal samma dag som vi kom hem, så det sket sig. -.-

Blir så trött bara, förväntar dom sig verkligen att alla tjugo ska kunna enas om ett resemål som faller alla i smaken? Som dessutom infaller på precis rätt datum, så ingen missar skolavslutningar eller liknande, som passar allas plånböcker, där ingen har varit innan (Gud förbjude att besöka samma ställe två gånger, hallåååå.. suck).

Ja, det är en klurig uppgift helt enkelt. Men i alla fall så hittade jag en resa till Kreta, jättemysigt hotell, nära stranden, datum som var till allas belåtenhet, och dessutom rena rama vrakpriset (en saftig grupprabatt letade jag upp..). Aha, nej men då passade inte det heller. Kreta, där har vi ju vaaaaaaaaarit redan..! Ja, men gud förlåt mig, visste inte att ni tyckte illa om den ön, vänta, ska se om jag hittar en gratis resa till nån liten gömd ö, där ingen har vairt, med gratis massage på de kritvita stränderna.. Sounds good? Och just det, nämnde jag att det var gratis och att ingen någonsin har varit där, eller missar sin skolavslutning? Ah, bra, men då kör vi på det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

En ny gratissida. Det är ju ganska svårt att samla poäng i de gamla, eftersom i princip alla redan är medlemar där. Men inte på freestreet, här blev jag den 117:e medlemen(!?). Man växlar in poängen mot presentkort på t ex presenttorget, Nelly och Calirots(enda sajten där du kan få presentkort på Caliroots.)



Registrera dig på FreeStreet och få 25 startpoäng av mig.



http://www.freestreet.se/?r=117

2009-01-27 @ 16:26:57
Postat av: zarah

kan man inte få hjälp av resebyrå med sånt. lämna in alla uppgifter om datum, resmål m.m. så får dem göra det jobbiga. lycka till iallafall

2009-01-28 @ 10:57:42
URL: http://muppmulle.blogg.se/
Postat av: MATILDA

Haha alltid jobbigt när man sitter och anstränger sig för att alla ska trivas när det alltid är EN som ska tycka något annat och då får man göra om allt.

Stå på dig ;)



Grymt namn du har föresten :D

2009-01-28 @ 13:41:47
URL: http://matildaostman.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, jag veet :/ men räddaren i nöden denna gången: Repris på söndag, haha :D jag kan hålla med dig, han är lite.. hm speciell. men det är ju änåd bonde söker fru vi pratar om, så :) hoppas atat det löser sig med resedilemmat. Det kan baramatilda klara :) Pusspuss

2009-01-28 @ 17:23:44
Postat av: Olivia

/ Olivia :)

2009-01-28 @ 17:24:31
URL: http://olivjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0