Nyårsdagen

Hej på er alla.!

Hur mår ni idag? ;) Segaste dagen på året, men ändå rätt go, man behöver inte göra någonting alls. Själv vaknade jag vid halv tolv-tiden, slappade lite framför datorn och tog sedan en promenad med mami, papi samt två av deras kompisar. Vi gick till Skintebo för att hämta vår bil och stannade även till för fika med lite rester från gårdagens dessert-buffé där min familj firade nyår.
Jag passade även på att hämta min kamera som jag glömde hos Jesper igår, fick lite panik ett tag igår när jag var på väg hem och märkte att kamerafodralet var tomt. Men ringde honom och sa till honom att lägga kameran i en låda eftersom att det fortfarande var folk kvar, och jag ville helst inte att den skulle bli stulen... Efter många om och men hittade hans pappa den. Jesperjesperjesper. Lille gosse.

Kvällen igår blev i alla fall... bra till slut. Jag kan ju säga så mycket som att jag, Nina och Rebecca firade tolvslaget på en buss, men it wasn't all bad så att säga. Vi fick se ett hejdundrandes fyrverkeri längs hela linje 80's väg (utan att höra smällarna eller behöva oroa sig för att få en felriktad raket i nyllet), och vi träffade även tre sköna grabbar som även de planerat tiden lite fel... ;) Vi hade så trevligt på bussen räknade ner och skålade till tolvslaget, att de till sist bestämde sig för att följa med oss till Jesper. Väl där blev det dans till När vi två blir en (otippat?) och en hel del annat. Träffade på några gamla klasskompisar (otippat!), och en snubba som drog upp mitt medverkande i Lilla Sportspegeln.. haha.

Maten på Hard Rock var i alla fall grymmegod, Toast Skagen till förrätt, hälleflundra med potatispuré, ungsrostade grönsaker och sås till varmrätt och amerikansk cheesecake med choklad och jordgubbssås till dessert. Mums filibabba. :D
En sväng till Mölndal hann vi med också, det enda som var synd med kvällen var att vi var tvungna att dela på oss, hade velat haft med Moa, Tove och Anna till oss.. Men man kan inte få allt här i världen. ;)

Snart får ni bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0