Nyår 09, Coldplay och Grekland

Godkväll!

Förvånade över att jag skriver ett inlägg nu, med tanke på att jag imorse skrev att jag skulle på fest. Så blev det inte. Festinnehavarens kanin dog. Skoja, det gjorde den inte alls, men det är vad jag tänker säga om en viss person ringer, för fy vad pinsamt. Jaja, life goes on förfan, inte hela världen liksom. ;)

Det var trevligt på Kungsmässan, fick inte shoppat så mycket dock, bara lite rea-smink. Vi var på Resia och hämtade kataloger, pratade med en tant som inte var lika trevlig som Fritidsresor-gubben förra året ;) Men men. Vi får se vart resan går.

Just nu sitter jag och planerar en annan resa med Moa. Är sjukt pepp måste jag säga, det har bland annat med musik att göra så mycket kan jag avslöja. ;) Hann med lite snack om nyår 09 också, gosse, vi är way before our time om man säger så haha. :P Men jag gillar det.
Ska nog inte göra så mycket mer ikväll än att kanske kolla lite OC sen och slappa, njuta av den sista, underbara lediga tiden innan skolan börjar på onsdag. Hallelujah moment.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hur lyckades du få din meny till vänster? :)

2009-01-05 @ 20:38:46
Postat av: B

Snygg header !



With love / B

2009-01-05 @ 22:24:52
URL: http://mynameisbeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0