Lördag

Godmorgon.
Känner att bloggen fått ta mycket stryk denna veckan, kan väl säga så mycket som att jag inte haft nån bra vecka och då blir det så. Idag känner jag mig i alla fall fylld med positiva tankar efter att ha träffat Moa igår. :) ♥

Dagens planer är inte så många, mer än jobb från 15-22. Innan dess ska jag övningsköra lite tänkte jag. Och om en stund börja dagen med en riktigt god helgfrukost. :) Hatar jobbhelger, men vad ska man göra liksom, som vi konstaterade igår, inför denna sommaren behövs pengar... Så det är bara att kämpa på!

Nu är det även bestämt att det blir Sälen med Carro på sportlovet! :) Ska bli skitkul, och så himla skönt och roligt att komma iväg och åka skidor. Visst, Sälen är inte Alperna, men jag tycker ändå det är grymt mysigt där. Första gången jag var där var jag 2 år, och sedan dess har det blivit en hel del återbesök.

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0