Lördag

Godmorgon bloggen!

Uppe med tuppen idag, eller i alla fall tjugo i nio, då jag vaknade och gick upp för att göra frukost till la familia. Frukosten ligger nu i min mage, så jag är mätt och belåten, redo för dagen helt enkelt. ;) Hehe. Har faktiskt inte en blekaste om vad denna dag har att bjuda mig på, inga planer what so ever än så länge. Känns lite skönt, men också lite... tråkigt. Är van att alltid ha något planerat på helgerna, i form av antingen jobb, åka till stan, träffa någon kompis osv osv. Så det känns lite ovant att inte alls veta vad man ska hitta på!

Igårkväll var som sagt M och T här, lika trevligt som alltid hade vi. Mumsade på glass med varma hallon och chokladsås (kanske ett av detta årets nyårslöfte: njuta av god mat? det vore seriöst nåt) och kollade på Vänner, samt gick igenom nyårskvällen. Fick mig en hel del goda skratt där.. :P Dom fick även fylla i min "Mina Vänner"-bok som jag fick i julklapp, har glömt att läsa vad dom skrev, men ska ta och göra det sen. Haha, jag blir glad av: "mat!" jag blir arg när: "personer försöker ta min mat". Sötnos ♥

Nu tänkte jag ta en dusch och sedan fortsätta lite med min årssammanfattning. So long.




Bilder tagna nere vid havet på nyårsdagen

Kommentarer
Postat av: Cornelia

men grymma bilder babe!

2009-01-05 @ 21:04:51
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0