Inspiration 0

Så har mer än halva skolveckan gått, och vi går mot en helg då jag är ledig från arbete! =) Ska bli så skönt, känns som det var längesen, men det var det ju egentligen inte. Bara det att julens alla arbetstimmar tagit ut sin rätt.
Pratade med Sofie, Josefine och Nina förut, ser ut som att det blir en fika nästa vecka, hoppas på det i alla fall! Och Sofie som ska göra teoriprovet på onsdag, väldigt avis är jag. Och ännu mer pepp på att ge mig ut och köra. Ska nog försöka hinna plugga lite teori i helgen me, vill ha körkort snart!
Hämtade även Coldplay-biljetterna idag, lycka när jag äntligen fick dom i min hand, har varit lite smånervös att dom ska komma bort på vägen eller att kuvertet skulle vara tomt när det kom fram, men nu har vi dom. :D

Btw så såg jag precis på Made in Sweden, det nya programmet med Idol-juryn. Dom ska tydligen få fram två unga talangar, men till skillnad från Idol så ska dom inte leta igenom hela Sverige först, utan här har dom redan stjärnorna klara, redo att utvecklas. Det verkade väl helt okej, har sett både bättre och sämre program liksom.

Som ni kanske märker så har jag ingen vidare inspiration till att blogga för tillfället, grymt tråkiga och innehållslösa inlägg blir resultatet av det. Försöker i alla fall att få till något inlägg om dagen tills dess att jag fått tillbaka suget igen...

Har ni lust så kan ni gärna knåpa ihop en kommentar, vad vill ni läsa mer om? Något speciellt ni vill att jag bloggar om? Fler dagens outfit, mer bilder, mer tips, listor, topp 5... Er önskan är min lag. ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilken söt hund du har! Vill också ha en sån söt :O

2009-01-14 @ 22:21:12
URL: http://cherylee.webblogg.se/
Postat av: Matilda

mer bilder och dagens outfit! :D

2009-01-15 @ 22:30:39
Postat av: Anonym

fin blogg design :)

2009-01-16 @ 15:38:43
URL: http://jezzo.blogg.se/
Postat av: Cornelia

jag vill se mer bilder från ditt every day life=)

2009-01-16 @ 19:23:34
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0