I'm off!

Godmorgon bloggen!

Får bli ett snabbt inlägg, min buss går om ca tjugo minuter, och jag är inte klar! Ska till Kungsmässan och träffa Nina, har med mig henne stora bag som hon lämnade kvar här på nyår. Vi ska kika lite i affärer och fika/käka lunch. Hoppas på några rea-fynd, men egentligen ska jag inte shoppa så mycket då jag har gjort av med otroligt mycker pengar det senaste... :/

Vi ska även in på resebyrån för att kolla resor till sommaren! Hehe, lite tidigt kanske, men det känns som att det är lika br aatt börja nu, så man har lite koll liksom. Sen går månaderna så sjukt snabbt, och innan man vet ordet av är det maj och alla resor är slut. Tror vi ska kolla på Grekland eller Cypern.

Väntar också ett samtal idag, hehe, lite nervöst skulle jag vilja säga men ändå kul. Ikväll blir det fest i Tuve, ska bli kul! Bloggar mer när jag kommer hem! Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Camilla

Trevlig blogg och söt hund! :)

2009-01-05 @ 16:57:09
URL: http://camillabrottman.blogg.se/
Postat av: Cornelia

tuve, ojdå? någon man känner?

2009-01-05 @ 22:15:36
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0