Idrottsgalan

Ja, jag är en TV-nörd, och ja jag är även en sportnörd, så don't blame me för att jag satt klistrad framför Idrottsgalan i två och en halv timma. Fick mig en hel del goda skratt, och som man brukar säga ett gott skratt förlänger livet, så varför inte liksom. Björn Gustafsson medverkade (är han med exakt överallt nu för tiden?) tillsammans med Robert Gustafsson, rätt kul, men roligast var ändå när Robert Gustafsson var Per Gessle och uppträdde med ett medley av Gyllene Tider/Per Gessle-låtar med sport-text. Hehe.

Ja, så kan det va. Funderar faktiskt på att knyta mig ganska så snart, börjar sent imon iofs, men har en låång dag framför mig så jag behöver sova känns det som. Vi hörs imorgon, godnatt på er. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0