Friiiiidaaay

Åååhherrejösses va det är skönt med fredag nu känner jag.. Denna veckan har iofs rusat förbi, men helgen kunde inte komma mer lägligt. Har inga direkta planer mer än en lunch/fika med två favoriter imorgon, ikväll blir det förhoppningsvis umgänge med tre andra favoriter. Är grymt sugen på party, men just idag verkar det vara dött..? Får se, jag ska nog leta upp något. ;)

Idag hade vi idrott sista lektionen, Ellinor och Cornelia höll i lektionen, tyckte ni skötte det grymt bra! (Y) Styrketräning på stationer + spökboll blev en bra avslutning på fredagens skoldag.
Vi satt i "treornas matsal" idag i bamba, var heelt fullt i hela bamba typ.Störd lunch idag skulle jag vilja säga, en hel del skratt dock, men jag fick lida en hel del då jag blev något pressad att berätta om mina retard-drömmar.. Jag skulle gissa på att jag inte är helt som jag ska i huvudet, vem annars drömmer så konstigt liksom..? Men som sagt, tips till Cornelia och alla andra med sömnproblem, där har ni hemligheten till varför jag somnar på två röda sekunder: drömmarna. Hehe.

Nu ska jag sätta tänderna i ett äpple tänkte jag (om någon ville veta liksom). Här får ni Five for Fighting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0