Friday I'm not in love

Godafton.

Idag har jag jobbat från 8-15, cyklade till jobbet vid halv åtta imorse, observera att det var MINUS åtta grader. Men, ingen fara på taket, jag hade dubbla jogginbrallor och även reflexväst. Kände mig som en nörd/dagisbarn, men jag mötte faktiskt flera bilar på vägen, och inte en enda blinkade argt med helljusen. Framsteg för mitt cyklande...

Kom att tänka på att jag lovat en summering i bilder för 2008, och för er som väntar (hehe, kan tänka mig att det är måånga) så är den på väg. Tar lite tid bara. Hann med en del under förra året ändå.. Men den kommer, den kommer!

Nu kommer snart två av mina favoriter hit för en myskväll i sann MatildaMoaTove-anda, en liten utvärdering av nyår blir det också! ;) Hade faktiskt inte pallat att göra något annat idag, är nästan tröttare idag än vad jag var igår. Skumt.
Jag hoppas att ni får en trevlig kväll, vad ni än ska göra. OCH JUST DET! Jag har två meddelanden till mina läsare. :P Ett till personen som kommenterade anonymt vid inlägget om Britney, någon av mina vänner var det, vem vet jag inte. Har mina aningar, men skriv jättegärna namn tjejer. =) Kan inte svara någonstans heller, för jag tvivlar på att någon orkar gå in och kolla bland kommentarerna igen för att se om jag svarat... Det andra var att jag fick ett sms från någon dagen innan nyår, och I feel so bad för att jag inte har svarat, förlåt, men jag var stressad och hann inte och visste inte heller varken in eller ut om vart vi skulle på nyår vid det tillfället. Vem var det som smsade? =)

Åh vad det känns som att det är många jag inte träffat på länge... =( Några har jag träffat jättemycket det senaste vilket har varit grymt kul, men vissa har jag inte sett röken av. Hoppas ni vet vilka ni är, och jag längtar tills vi ses. ♥


Kommentarer
Postat av: Freak

tuff blogg!

Gott nytt år på dig! :)

2009-01-02 @ 21:29:14
URL: http://thafreakshow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0