Expedition Robinson

Jag har alltid gillat "Expedition Robinson", minns när jag var mindre och vi alltid (känns det som i alla fall) åt middag framför tv:n till just Robinson. Sen slutade ju tv4 att sända det, och trean tog över istället. Jag har ju bara skogs-tv så jag vet inte, men det känns som att programmet fick en liten nedgång i och med kanalbytet..?
I alla fall är det ju tillbaka i tv4 nu, back where it belongs.. :) Vet inte exakt när det börjar sändas, men nån gång i vår kanske? I alla fall så funderar jag väldigt starkt på att söka till Robinson nästa år! Hehe, jag skojar inte. Som sagt jag har tyckt om det ända sedan jag var liten, alla tävlingar och allt. Sedan att äta gräshoppor och sånt är kanske inte min kopp te, men man får väl klara sig ändå.

Dock är det ju inte bara att ansöka och vips så kommer man med i programmet, nej, jag får nog se till att knåpa ihop en dunder-ansökan. Största dissen fick jag ju ändå igår av Ellinor, vi sitter i bamba och jag har haft en hel utläggning i typ fem minuter om hur gärna jag skulle vilja vara med det och yadayada, och så helt plötsligt öppnar hon käften och säger: "Cornelia, DU skulle verkligen passa skitbra i Robinson!!". Ah, men tack för den! Hyggligt. Med andra ord: "Matilda.. serri. Ska du verkligen söka? Karisma? Utstrålning? Du? Njaa... Cornelia däremot, ojojoj..." Usch på dig Ellinor, men när jag sitter där på en kritvit strand vet jag vem jag inte ska hälsa till. Mm, just det.


Harald Treutiger var ju lätt chillaste programledaren. "Okej? Okeej!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0