Dålig bloggdag

Ääntligen hemma efter en sjukt lång dag. Började iofs inte skolan förrän halv elva, men efter det så har det gått i ettt. Avslutade skoldagen med småföretagande i två timmar, kanske inte det smartaste valet vi gjort i våra liv när vi valde den kursen, men jag måste ju säga att vi har grymt kul på lektionerna! ;)

Sedan bar det i alla fall av till Majornas Trafikskola för två timmar teori... Segt, men vill man ha körkortet inom en snar framtid så är det bara att ta sig igenom dom där lektionerna. Har dessutom 7 pärmar á 70 frågor styck + ett datortest att ta mig igenom innan jag är redo att skriva upp.
Pappa kom sedan och jag körde runt lite i Majorna, fram och tillbaka, runt och runt, sedan körde vi till Kullavik och hämtade mamma från jobbet. Dom hade varnat för blixthalka, men som tur var var det inget som drabbade oss... Pjuh. Tycker fortfarande att det är grymt o-nice att köra på motorvägen i totalmörker, undrar om det är jag som har synfel eller om det bara är ovana. Känns som att det går framåt i alla fall, och det är skönt! :)

Nu ska jag läsa lite i min svenskabok, som ju skulle va färdig på torsdag (inte fredag som jag fick för mig..). Fotade dagens outfit idag också, men den kommer upp imon förhoppningsvis. Godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: kausi

är du seriös eller? mer reklam än blogginlägg! what a symphony!

2009-01-24 @ 17:01:06
URL: http://kausi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0