Dagen idag

Så var det äntligen fredag.
Känns som den här veckan har pågått i en månad, och då är jag alldeles seriös. Hoppas helgen går lika långsamt den med. =) Dagen idag har varit helt okej, hade skrivning i engelskan om boken To kill a mockingbird, det gick jättebra även om tiden var lite knapp och jag hade kunnar skriva på i en sisådär tio sidor till känns det som. Men som den författare-wannabe jag är skulle jag kunna sitta och go on and on om vilket ämne som helst i princip, så tack Oskar Sergel för tids- och sidbegränsningen. ;)

Dagens sämsta var ju helt klart vår nya bambatid på fredagar, hej ingen mat. Eller mat finns det ju alltid, men det är salladen vi snackar om. Några ledsna apelsiner och lite kikärtor, vilket utbud! Hehe. Efter skolan blev det i alla fall träning med min Ida, hoppas på mer av det framöver för jag har saknat våra träningar! <3 Mycket sjuka samtal har utspelat sig på väg till intensiv-passet på Turion.. :P Och utlandsbutiken är även den något jag saknar, stora äpplen för nästan inga pengar alls, det är grejer det.

Ikväll blir det inte mycket gjort för min del, ska även denna fredag se på Blondinbella i Let's Dance (som ju för tusan börjar om fem minuter!), haha, ja jag MÅSTE ju se hur det går för henne. Är jättesugen på att blogga, så det blir förhoppningsvis en del av den saken i helgen. Nu är jag på bra humör, Ida jag fick det där svaret jag väntade på.. =)

Bloggar förhoppningsvis mer sen, kanske tar jag tempen på kvällens Let's Dance-program idag igen? ;)


Kommentarer
Postat av: CHERRY

Min är en lhasa apso :) Kolla senare i min blogg ska lägga upp lite bilder på honom.

2009-01-16 @ 20:12:06
URL: http://cherylee.webblogg.se/
Postat av: Ida

gaaah. Jag vill ha detaljer sedan!

2009-01-17 @ 09:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0