Brighter times

Hej gullungar. ♥

Dålig bloggning på sista tiden? Ja, jag får faktiskt ta och hålla med om det. Men jag har inte haft tid i veckan, av olika skäl, och ingen tid = dålig, oinspirerad bloggning. Har dessutom jobbat helgen nu, och då blir det knappt någon tid kvar. Fick i alla fall decemberlönen i fredags, sköntsköntskönt, även om största delen åkte in på sparkontot.

Hoppas att den kommande veckan ska ge mer tid åt sånt jag verkligen vill, det är nya tag som gäller nu, hoppas det lyser igenom för jag är pepp nu. Försöker intala mig det iaf! Happy thoughts, happy thoughts. Fokus på allt positivt och det jag verkligen vill uppnå, och då hjälper ju faktiskt en sån simpel sak som solsken till. Visar att vi är på väg mot rätt tider liksom, bort från den trista, gråa vintern, mot vår och sommar. =)

Okej, enough med glättigt pep-talk, måste säga en annan sak: det är så tråkigt när man får kommentarer från människor som knappt läst ens blogg. Som kommentaren jag fick igår, en person som påstod att det var mer reklam än inlägg i min blogg. Eh? Okej att den där Affiliator-skiten finns under vartenda inlägg, men så har det varit en stund, sedan tiden då jag var en riktig master-blogger och verkligen bloggade som en galning.;) Då tjänade jag några slantar på det. Nuförtiden sitter annonserna mest kvar för att jag inte orkat/hunnit/brytt mig om att ta bort dem, och det är knappast så att jag tjänar the big money på dem.
Vad jag vill säga är att jag tycker det är tråkigt att man för det första inte tar sig tid att läsa igenom lite inlägg innan man skapar sig en uppfattning om bloggen, och för det andra så tycker jag verkligen inte att man isåfall har rätt att uttala sig om hurvida bloggen består av flest annonser eller inlägg.

Tur att man i alla fall har läsare som verkligen läser bloggen också. ♥


Kommentarer
Postat av: Karolina

Usch, sådanna kommentarer är så onödiga!

Jag iallafall ett BIG fan av din blogg, och jag diggar DIG starkt <3.

2009-01-25 @ 21:35:17
URL: http://karooliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0