2 days

Dålig bloggning det senaste, men jag har haft fullt upp. Igår började dagen med en körlektion, och jag kan bara säga att jag gillar inte körlektioner! Älskar att köra själv, men så fort man sitter där i en annan bil och har pressen på sig så går allt dåligt, och självförtroendet är i skorna när man går därifrån.. Typ. ;) Men min körlärare är iaf riktigt skön, så det är tur i alla fall.
Sedan blev det en lång skoldag till klockan fem, som avslutades med "affärslunch" på Mix It med mina affärskollegor Ida och Carro. Mycket gott var det! Efter det bar det av igen till körskolan, denna gång för teori... Segt segt, men nästa gång är sista gången. :) När lektionen väl var slut åkte jag till Marklandsgatan, och yeees då var det 25 minuter kvar tills min buss gick. Så det blev till att gå in på Pressbyrån och värma sig, köpte mig ett stort päron och Sofis Mode (vilket är väldigt ovanligt för att vara mig).
Äntligen hemma var jag klockan nio.. Fy för såna långa dagar. Kollade lite Vänner innan jag slocknade.

Idag fick jag stört ont i magen på företagsekonomin (vad är det med dom lektionerna och magont?), fick svårt att andas så jag gick dubbelvikt till skolsyster, som naturligtvis inte var där -.- Kuratorn fick istället släppa in mig i vilorummet där jag fick lägga mig i en stört skön säng (som jag tyvärr inte riktigt kunde uppskatta just då, tanks to min smärta..). Låg där en stund, fick en magkatarr-tablett och sen blev det bättre. Dock återkom smärtan under spanskan, what's up med min mage kan man ju fråga sig. Helt som den ska vara är den ju inte i alla fall.

Efter skolan åkte jag till kbacka för att träffa Nina och Sofie (som klarade uppkörningen igår!!). Vi köpte present till Sofies pojkvän och sedan blev det lunch/middag på ett litet thai-ställe. Gott var det. Tyvärr fick jag avsluta mitt Kungsbacka-besök med att sitta 1 timma ute i kylan utanför mitt gamla jobb, eftersom pappa var på avtackning och jag skulle åka med honom hem.. Men, jag köpte mig en SOLO och sen var biffen fixad, tiden rusade iväg och snart stod pappa där framför mig, hörde ju inte att han kom eftersom jag hade ipoden på mig.

Jaja, kanske inte var så intressant att höra, men så har mina två senaste dagar sett ut i alla fall!
Bloggar mer imorgon, tänkte lägga upp lite gamla bilder som jag hittade. Och då menar jag riktigt gamla.. Får se om jag vågar. ;) Puss på er ♥


När jag var liten var jag kines.

Kommentarer
Postat av: Kusin Gustav

aa, när du var liten var du söt!!

2009-01-29 @ 14:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0