Busy weekend

Hej sötnosar!

Hektisk helg har det varit för min del. Hann med en promenad igår innan jobbet, riktigt skönt i det fina vädret, skönt att komma ut och få röra lite på sig och bara rensa huvudet. Jobbade sedan till åtta, kollade lite på Melodifestivalen (Måns var bäst, jag älskar Måns, Måns kommer att vinna), och idag fick jag gå upp halv åtta (!) för att sedan åka till jobbet. Usch usch. Slutade tre och då kilade jag upp till gymmet och tränade två pass, jätteskönt efter att inte ha tränat på en vecka.

Nu har jag precis käkat lite, kollat lite bloggar och ska alldeles strax ringa Nina. Lovisa var här precis också och hämtade sitt USB-minne som jag fått låna för att lägga över hennes bilder från Sälen, hon skua nu göra ett nytt försök att lägga över dom. För vad hände när jag kopplade in minnet till datorn? Jo, det är tomt. En stor applåd + vågen till henne! ;)


Jag igår.

Kommentarer
Postat av: cornelia

en sån snygging!

2009-02-15 @ 22:31:47
URL: http://corneliacorner.blogg.se/
Postat av: JONNA

jag gillar bilden!

2009-02-16 @ 09:33:50
URL: http://falkiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0