Tisdag

Morning bloggen!

Sovmorgon idag, hur gott som helst, dock vaknade jag ändå vid halv nio efter tio timmars sömn. Nu känner jag mig utvilad faktiskt, och dessa tre dagar som är kvar innan lovet kommer gå som en dans. ;) Inte blev starten på dagen sämre av att jag såg att senaste avsnittet av One Tree Hill hade laddats upp på en hm.. olaglig sida. Som jag har väntat! (obsession, nono)

Lång skoldag idag förvisso, men med de avslutande två timmarna småföretagande med mina alltid lika goa och glada kollegor Ida och Caroline, kan det inte bli annat än trevligt. Hehe. Nu måste jag snart skynda till bussen!

Jag hoppas att ni alla får en superbra dag. ♥


Vacker!

Kommentarer
Postat av: sassa thörnell

otroligt vacker ! tänk om man såg ut sådär haha :)

2009-02-03 @ 17:53:10
URL: http://hooot.blogg.se/
Postat av: jennie

fin bild.

2009-02-03 @ 19:08:19
URL: http:// mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0