Soldag

Godmorgon!

Blev lite längre sovmorgon idag, slog upp ögonen vi tio, vilket är helt okej för att vara mig. Nu har jag ätit en dunderfrukost och ska alldeles strax sätta igång med geografiarbetet som ska vara inne innan fredag... Suck. Klockan tre börjar jag dessutom jobba, så jag får nog tyvärr inte njuta något alls av det fina vädret.. :( Men jag såg på vädret att det skulle hålla i sig i alla fall imorgon också.

Känns inte så jobbigt inför skolveckan heller, bara fyra dagar sen bär det av till Sälen i en vecka och det ska blir skönt och kul. :) Skidåkning i fem dagar blir det (för min del), hoppas Carro hänger på de flesta av dagarna..! :O Och Moa den lilla fuskisen åker till Västindien på onsdag.. morr. ;)
Nej nu får jag sätta igång!

Trevlig söndag på er! :)

/ Matilda


Kommentarer
Postat av: miahmariah

Vad härligt att åka till Sälen. Hoppas att ni får det riktigt kul.



Ha det gott

2009-02-01 @ 11:27:52
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0