Snart en dag kvar

Ja, tiden går snabbt och i övermorgon smäller det! På lördag smäller det ännu högre, men fredag blir ändå lite speciellt för då är ju trots allt min födelsedag. Tror inte det kommer kännas så annorlunda iofs, är ju inte som när man var liten och gick runt i ett enda stort lyckorus hela dagen typ I'm the best, fuck the rest, för idag är det min föödeelseedaaaaaaaag! Hehe. Nej inte riktigt så längre, men 18 är ändå en speciell ålder så förhoppningsvis kommer liite av den där känslan att infinna sig på fredag. Så ni får ha överseende med att jag kanske kommer va lite överlägsen, haha. ;)

Idag hade vi spanskaprov, gick helt okej. Hade inte pluggat så värst mycket, kändes inte som att det fanns så mycket att plugga på (?). Det enda som kändes lite sådär var imperativ-delen, men den va så liten så det gör inget. Efter skolan tog jag en jättesnabb sväng in till stan, gick till Lindex och köpte ett par strumpbyxor tills lördag, alla mina är antingen trasiga eller allmänt över-använda. Just det, betalade med kort där och var därför tvungen att visa legitimation. Innan hon i kassan lämnade tillbaka leget sa hon "Ja då får jag gratulera i förskott!". Snällt! :) Det hände faktiskt förra året också, fast på banken. Ifall ni ville veta.. :P
Har inga direkta planer för dagen mer än träning klockan fem och lite pyssel med musik och dylikt inför fredag. Hej så länge. ♥

Kommentarer
Postat av: Cornelia

hoppas på mycket partymusik, jag är laddad till tusen^^

2009-02-25 @ 18:33:01
URL: http://corneliacorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0