Resursdag

Hej vänner.

Resursdag idag, me like a lot! :) Sov ut imorse (heh, till klockan nio), sedan övningskörde jag med pappa i några timmar. Var bland annat i Majorna där vi stack in en sväng på Bengans och jag fick även ett infall att klippa mig så jag stack in på en salong som hade drop-in-tider och kom ut tjugo minuter senare med en helt ny frisyr! Skoja, ser typ exakt likadan ut, tog bara liite lite på topparna. As usual.

Sedan stack vi hem och det blev spanska- samt svenskaplugg framför TV:n, och krinprinsessans förlovning! ;) Haha. Monarki-nörd, hej! Ett roligt besked att dom äntligen ska gifta sig, kanske får bli en tripp till Stockholm nästa sommar också, och försöka knipa en plats i kyrkan.. haha. Fin var ringen i alla fall, och Daniel verkar ju vara en hyvens kille om man säger så.. ;) Faktiskt mycket bättre än jag trodde, han har alltid verkat vara så tråkig och torr. Det kanske jag också hade blivit om jag aldrig fick vara med på festligheter och sånt, utan få stå i skymundan när ens partner fyller år. Yeye.

Skulle på Kajsas pass ikväll egentligen, men kände inte för att trängas med allt folk idag så jag körde lite styrka här hemma (till partymusik, peepp!) och sedan stack jag ut och sprang. Var jättehärligt och jag märkte inte alls av snön förrän jag var några hundra meter från mitt hus, då sprang jag rätt i en vattenpöl (eller snarare en mindre isvak).

Hoppas er dag har varit bra, imorgon har jag sovmorgon och kort dag, känns braaa. :)

Lördagens låt kanske?

Kommentarer
Postat av: Karolina

Åh, vi älskar studiedagar och resursdagar alot :) !

Jag ser verkligen fram emot att få dansa loss på lördag till touch you right now :D jääj!

Njut nu av dina sista dagar som barn, gör något som du inte behöver tänka på när du ändå är barnet :)

vi ses snart, puss på dig så länge :*

2009-02-24 @ 23:13:24
URL: http://karooliina.blogg.se/
Postat av: Em

Det är en jättebra låt att träna till, jag blir jättepeppad av den!

Hoppas du får en bra dag!

Kram, Em

2009-02-25 @ 11:41:40
URL: http://madebyem.blogg.se/
Postat av: jimmy

Denna låten är grym!

2009-02-28 @ 02:37:54
URL: http://downtowner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0