Ny klocka och Subway

Hej mina vänner!

Har precis kommit hem från en liten tripp med mormor, idag gick färden mot Backaplan där vi besökte Klockmaster för att välja ut en klocka till mig i 18-årspresent. :) Hade ju som sagt redan igår hittat en favorit, och det blev även den som fick följa med hem! En superfin klocka från Guess som både var lite sportig och feminin (hata det ordet) på samma gång. Me likey. Nu längtar jag bara tills på fredag så jag kan få använda den, mihi. Man kan ju verkligen inte tro att jag snart är arton, för i sinnet är jag fortfarande nånstans kring... 12? Typ; neej jag vill inte ha klockan nu, även fast jag vet exakt hur den ser ut och att jag ska få den, men nej, jag måste få den precis på min födelsedag annars e de inte samma grej..! Hehe. Jaja, sån är jag.

Och just det, idag rök min Subway-oskuld! Haha. Antagligen är jag bland dom sista i denna vida värld med att smaka på dessa baguetter, men nu är det gjort i alla fall. Och ja, dom var riktigt goda. Bacon, kyckling, massa grönsaker och ceasardressing var det på den jag åt. Mumma. Men en sådär nån gång ibland är fullt tillräckligt för mig...

Nu ska jag alldeles strax gå ner till bussen igen, snark, och åka iväg till jobbet. Jobbar 15-22 idag så hejdå lördagkväll säger jag. Håller dessutom på att trilla av stolen av trötthet, så får se hur bra det går att jobba. Men meen.
Ha en superkväll i alla fall, alla ni som är lediga och ska se på Melodifestivalen alternativt gå ut och supa skallen av er. ;) Enjoy your evening! ♥ 

Click To Go Back


Kommentarer
Postat av: Maja.

grymt snygg klocka!

2009-02-21 @ 20:31:29
Postat av: smilies

Härlig header du har!!

2009-02-22 @ 18:16:52
URL: http://smileypages.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Subway som är så goda!! Min favorit är medelhavskyckling :)

2009-02-22 @ 23:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0